Tankeställare eller tidsfördriv? :P

M då var det dags att skriva av sig lite igen då :) Inte allt för mycket som hänt, jobbat och varit sjuk. Tror de är psyket som inte riktigt hänger med eftersom de är så mycket på de mentala planet som sker. Mycket som är jobbigt och frågorna är många med oändligt mycket funderingar kring livet, framtiden, verklighet och fantasi.
Tänka om man fick leva om, undra om man skulle göra så mycket annorlunda? Om det var så skulle man ju inte vara den man är idag, och som jag själv anser är jag en bättre människa nu än förr.
Allt man gått igenom, människor som kommit och gått, kärlek, hat, och en jävla massa galenskaper. allt man gjort har ju format den människa man idag är, varför kan jag inte bara släppa pressen och acceptera mig själv som jag är. Varför är jag så jävla fjantig. Borde förstå att om en människa tycker om mig så gör den ju de för att jag är den jag är. Men hur många vet vem jag egentligen är? Inte många som jag vågar släppa in på livet, vill inte lämna ut mig, min själ till vem som helst.
Sen är jag så sjukt trött att höra att "den personen bryr sig bara om ditt ytter och skiter i vem du är och vill inget annat än ligga" vafaan om de är så är det ju en person jag inte kommer lägga ner någon energi på och sånt märker man ju rätt snabbt.
Verkar nästan som enligt andra att ingen kan vilja lära känna mig, Ina den person jag är, jag har ju en insida också som dom flesta som lärt känna mig tycker om, accepterar och respekterar.
Och ja, de är väl så de ska vara och de är så jag vill ha de :D

Ska ta tag i min kropp nu, mår inte alls bra som den ser ut idag :( Men de ska jag inte tjata om för de är bara att göra något åt eller sluta gnälla. Och nej jag ska inte banta ner mig till size 0 utan äta nyttigt och röra på mig "inga konstigheter" Bara de där att ta tag i saken också, ska väl få lite motivation ^^

Livet är för kort för att man inte ska våga chansa, våga känna eller våga tro. Man lever ju bara en gång och vår tid på jorden är väldigt kort, för kort att man ska kasta bort de på att inte våga ;) Jag har blivit rätt feg vad gäller nya kontakter, känslor och de som är obeprövat. Tycker de är skit jobbigt. Fick jag som jag vela skulle jag helst inte känna alls, men då skulle man ju inte orka leva. Finns vissa människor tex som jag är sjukt nyfiken på, vill lära känna och utvecka något med men de lär ju inte ska hända. Skulle fan behöva en rejäl spark i rumpan. När ska jag lära mig att jag kanske duger som jag är, kan ju inte vara någon annan än den jag är. Tycker man inte om mig för den jag är så behöver man inte de heller, men dra inte på nå face när vi ses ute och spela så fruktansvärt äckligt jävla falsk. Usch fyfaaaaan, jag bara hatar sånt. Man kan ju helt enkelt inte älska alla, kanske inte behöver hatar heller men spela fan inte. Det mår ju ingen bättre av.

Näe nog om mitt tjat, inte nå vettigt iaf... Haha men nu kanske jag fått 5 min av ditt dyrbara liv att gå på att läsa mitt trams ;) Var de värt de? :P hah

äh skit samma, sista dagen på jobbet imorgon för den här veckan iaf sen blir det party helst fredag och lördag om jag får bestämma. :) Var så sjukt längesen nu känns de som, dags att göra något åt de. Skulle vara så sjukt kul att bara dra iväg någonstans att festa snart, träffa nysa människor, ingen dömmer för ingen känner en ;P Ja skulle vara sjukt najs. Min kära fru Elin har lova att ta med mig på lite äventyr här framöver, tycker jag hon gör jävligt rätt i för de kan jag verkligen behöva ^^
Denna helg hoppas jag bjuder på sjukt kul krog kväll imorgon sen kanske ockelbo på lördag? Blir de inte så vet jag inte alls vart jag ska styra upp för nå? ;) Kan ju bli spännande :P
Om du vet nå kul så hör gärna av dig, kiss and tell ;)

Ditt yttre speglar din själ, den som älskar dig och håller dig varmt om hjärtat kan se allt det vackra du har inom dig i dina ögon <3




Kommentarer
Postat av: Elin

Du och jag ina <3 <3 forvever and ever!

2010-07-09 @ 23:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0