On the road again

God Morgon tokskallar ;) Hoppas ni haft en bra natt. :P
Nu har jag nyligen vaknat och sitter här och kladdar fast att jag verkligen borde fixa med packningen men vafaan jag är ju tjej så det går ju fort, eller? Och glöma en jävla massa gör man väl jämt också :P haha skämt och sido så har jag namnsdag idag EMMA så grattis till mig och alla ni andra som heter de på namnsdagen :D Hade fått sms av världens bästa mamma annars hade jag knappats veta om det ;P
Hade en bra filmkväll iaf, trevligt sällskap så det vart 3 filmer innan jag var hemma igen, men inte klagar jag för de :)
Så nu bär det äntligen av vår lilla mini semester, som faan att de ska bli underbart :) Så nu hoppas jag verkligen på bra väder måste jag säga.
Börjar bra med lite små kyla sådär? :S Men hoppas de blir ändrat :)
Ha det bra med vad ni en ska göra och tänk på mig och hoppas jag har bra väder. Vågar inte lova hur uppdat kommer bli beroende på hur faan de är med täckningen där :)

Om du vill ha någon du själv anser är speciell låt då ingen annan få ta det ifrån dig, våga chansa för att vinna. Gör inte du det så finns de alltid någon annan som väljer att vara starkare och du får leva med ångesten att du förlorade någon som du höll av. Så vänta inte för länge, ta tag i saken och våga bli lycklig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0