Look at the way things goes!

Inget vidare bra man mått idag :( Vart sjukt mycket igår och de hände sjuka saker :S Men men en jävla kul kväll i de stora hela så man ska ju inte klaga. Men var inte mycket mer än de som var kul just nu. Legat hemma hela dagen och knappt orka andas, bara sovit och sovit. Snäll Nelson var hit efter jobbet och tog hand om mig lite sen har faktiskt jakob varit snäll, gjorde mat åt mig. De uppaskattas iaf, tur att man har vänner <3
Skulle ju varit in på sommarkväll men orkade inte riktigt med de :( Så sjukt sleten i kroppen och om jag har dåligt blåmärken då? Fan överallt :( Men men så kan de gå. Var ju sjukt kul att dansa iaf ^^ Nu blir det lugnt ett tag sen är det snart helg och då bär det av till leksand, sjukt myyyyyys de ska bli då <3 Hoppas på det bästa och bra jävla väder men sån tur ska man väl inte ha när man planerat att göra något.

Vet inte vad som hänt, vad du tänker, gör eller vill? önskar du kunde förstå :(
To little To late 




Nya bilder kommer inom kort, hoppas jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0