Hoppas imorgon blir en bättre dag

M äntligen jobba jag sista passet på 6 dagar, som jag längtat efter detta vill jag lova. Men ingen bra början på de hela. Ont i huvudet, tandvärk och känner min allmänt hängig och nere ;( Ingen härlig känsla direkt, så nu kan jag bara hoppas på att det känns bättre imorgon men de skulle jag väl inte kunna tro, men hoppas kan man ju alltid göra.
Känner mig lite ensam och förvirrad, vet inta allt för mycket just nu. Jag vet att du försöker göra mig glad och att jag ska m¨å bra, men de har gått för långt och tror inte att du kan få mig nå gladare just nu. Jag är inte stabil nog att orka med dig just nu måste tänka på mig själv och inte på dig. Och sluta bete dig som att allt jag säger och gör så är det bara synd om mig, så är det inte men nu på sista tiden är de DU som dragit igång allt tjaffs och bråk :( Jag kan inte göra mycket mer nu, vill ju att vi ska kunna vara vänner men snart funkar fan inte ens det. Det är slut mellan oss men kan vi vara vänner?

Imorgon ska Min älskade Carro följa med min till hyresvärden och kolla runt lite, säga upp lägenheten eller ha den kvar? Får se vad som blir lämpligast iaf och bäst ekonomiskt. Måste försöka se ljusare på framtiden annars gräver jag ner mig själv och de är det sista jag vill nu när allt annat funkar som de ska.
Imorgon kväll blir det nog bara mys ute i rörberg eller ön, får se hur man känner sig imorgon. Men just nu är det faktist onsdag som gäller, snälla kom och förgyll min dag. Sommarkväll med iaf carro och henke, hur mys som helst hoppas på riktigt skön sommar kväll med bra musik, gott i glasen och bästa sällskapet.

Nu ska jag tvätta upp mina kläder så jag har det gjort till helgen, som jag längtar dit ska bli så sjukt jävla underbart att få komma iväg en sväng, de behöver jag verkligen efter allt kaos här hemma. Tack för att ni orkar med mig mina älskade vänner, ni är guld värda <3

Ta inte ett steg närmare någons hjärta utan att ge en bit av ditt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0