Rubrik?

Skönt med lite ledigt idag men snart ska jag iväg till praktiken (16-21) men de blir bra nyss ätit grymt jävla god mat, min mamma är mäster kock :) Man behöver aldrig vara hungrig när man är här och allt man får är ju super gott så det gillas. Kommer sakna mammas mat en del sen när allt återgår till det normala har inte vara hemma så här mycket sen jag flyttade hemifrån 03 :) Blir behandlad som en princessa här hemma så jag klagar ju absolut inte, riktigt bortskämd :)
Imorgon skulle jag ju egentligen varit ledig men vikarie förmedlingen ringde igår så jag ska ner på bysjöstrand och jobba 7-16 och de tackar man ju för alla pengar behövs nu :) Vart iaf skit glad när dom ringde sen har jag 4 pass till i dec inbokade ;) Japp så i januari blir det lite cash och de behövs för då ska det läggas undan en hel del till sommaren :)
Har väl inte allt för mycket annat att berätta är väl inte allt för mycket som händer för tillfället...


En gång älskade hon livet, levde för varje dag, såg lycka och ljus. Hon hade kärlek och kände sig som en princessa. Nu är hon som borta, hennes kropp är slut och blek, allt hon ser är svart, känner sorg och vemod. En gång var hon stark och kunde bestämma. Nu vill hon ha sin frihet tillbaka.... 



Vacker vinter bild (mörtebo 15 dec 2010)


Kommentarer
Postat av: reko

fin bild. saknar ankis mat :o

2010-12-20 @ 13:26:17
Postat av: Sara

Varför kan man inte välja att "följa" din blogg?? :P Då vet man ju inte när du har skrivit nått nytt...

Puss å Kram

Postat av: Sara

Så... blev fel adress sist..:P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0