Måndag

Jaha då var det åter måndag och samma som efter varje helg är man seg och vet att man har en lång vecka framför sig :( Fast jag borde inte vara sååå seg efter helgen för jag har ju inte gjort allt för mycket :P Bara myst en massa i Rörberg och en sväng i Hofors. Vart ingen fest eller liknande :)
Känns jävligt bra de måste jag erkänna. Igår jobba jag och my love Linda på flanör, var "jul nissen" som man skulle gissa vikten på med chans att vinna pris :P "Kast med liten nisse" vart det sagt ;) Haha var jävligt roligt faktiskt, många vågade lyfta och gissa :P Totala vikten på nissen (jag) men skor, mina kläder och nisse kläderna var 51,3 kg så hoppas nu någon pricka rätt eller var jävligt nära då har den vunnit 500:- i presentkort på flanör :) Inte helt fel de inte när mellandags rean stundar...
Idag kommer mor och hämtar mig hos anders sen ska vi handla och åka hem till mörtebo där jag spenderar min sista praktik vecka för att sedan inleda mitt jul lov :) Känns helt underbart måste jag säga även om mitt lov mestadels kommer att bestå av att packa i och ur flyttlådor, bära möbler, fixa och trixa i mitt nya hem. Men det gör mig inget, ska bli såå jävla underbart med ett hem igen, slippa bo i en väska vilket jag gör nu :( Bara flänger runt känns det som och det är mer än skit jobbigt, har ju liksom inget liv :( Så jag längtar sjukt mycket.
Förra veckan införskaffade jag mig en soffa, ljus, djup och hur skön som helst och för endast 500:- vilket fynd :) Kommer passa perfa i nya lyan :) Tack underbara Caroline för all din hjälp :D <3
Igår när jag var ute hos Carro kom Åhlander förbi på en cigg, himla trevligt att träffa honom var ju evigheter sedan :( Men hoppas han kan hjälpa mig komma igång med träningen så skulle ju de vara hur najs som helst :P
Ja annars har de väl inte hänt allt för mycket. Ska jobba några pass nu i dec så det blir lite cash in i januari ^^ Bra bra, måste ju införskaffa lite smått till lägenheten :)












Life is what happens to you while you´re busy making other plans

Kommentarer
Postat av: reko

hehe nice att du var "jul nisse" :p

härligt soffynd dessutom, blir nog kanon till nya lyan :)

2010-12-13 @ 13:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0