kärlek är skit!!!

Ja jag kan inte mer än säga att jag saknat att skriva av mig och de var ju faktist en del som följde mitt drägliga vardagsliv. Har hänt massa roligt sedan jag la ner bloggen men orkar inte gå in på historia nu.
Trivs väldigt bra i Sandviken, träffat några nya as mysiga människor och skolan går väl hyffsat. Tappa glöden ett tag men nu är det bara praktik, några rester sen är det sommarjobb som gäller.
Imorgon är det sista april, ärets första fjortisfylla kan man säga men Ina blir nykter för jag är sjuk :( Hoppas på film mys ist men får se hur det blir med de?

Vill bara att du ska hålla om mig, tycka om mig för den jag är, visa mig att jag är trygg hos dig. Känna att det bara är mig du vill ha, vara med och att du behöver mig i ditt liv för att du ska ta dig genom dagen. Att du tänker på mig, saknar mig och lova mig att älska mig på samma sätt som jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0